HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi

  • masa pelepasan:2024-06-12 08:51:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:136
  • Penerangan pantas:

    Harar,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:HararJaga-jag

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

HararJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Stantsiya Novyy AfonIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi



After hours of continuous trial operation with a certain load seperti saluran ventilasi, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak,HararPengubah bekalan kuasa, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Perkhidmatan pertamaPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Mod wayar pengubah jenis kering:


HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi



Operasi pengubah tenggelam minyak

Pengetahuan enciklopedikkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %,HararTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan,HararGrad isolasi penukar tenggelam minyak, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

HararSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

SantBoideLlobregatMaklumat produk lain
  • MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

    MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

  • LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

    IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

  • IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

    IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

  • ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

    ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

  • ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

    ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

  • segera:Peringatan: Maklumat HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi memberi anda HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi. HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HararPetikan pengubah distribusiCadangan berkualiti tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!