MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya

  • masa pelepasan:2024-05-13 12:01:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:62
  • Penerangan pantas:

    Mezotur, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong t

Kandungan artikel
mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat,MezoturJembatan pengangkutan bekas,MezoturJembatan penerbangan tetap hidraulik, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

MezoturDengan pembangunan terus menerus teknologi jambatan boarding tetap, jambatan boarding tetap telah secara perlahan-lahan menembus ke dalam kehidupan harian orang. Jembatan naik tetap adalah salah satu peranti muatan dan muatan yang digunakan oleh banyak syarikat modern, dermaga, stesen bekalan, dan logistik. Ton barang hanya perlu dipindahkan ke atau dibuang dari kereta dengan bantuan garklift.

Sama ada ia adalah jambatan boarding yang tetap atau angkat (sh) ē Platform telah membuat kontribusi yang signifikan untuk membantu dalam pengangkutan barang di aras yang berbeza. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Perhatikan penyelamatan sehari-hari, yang boleh meningkatkan masa penggunaan peralatan dan mencipta nilai yang lebih besar untuk perusahaan!

Puerto La CruzKami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! Tekan jembatan naik bergerak ke belakang bekas dengan garpu, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.

Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.


MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya



Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya perbaikan yang rendah. Sesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan kadang-kadang dengan lalu lintas relatif sibuk. Loading and unloading channels, fixed hydraulic boarding bridge lifting channels, unloading channels: anti slip equipment: This equipment is welded from steel plates, and the fixed hydraulic boarding bridge can effectively achieve anti slip function, safe and reliable. Jembatan boarding hidraulik yang dihasilkan oleh syarikat adalah jualan terbaik di kawasan seperti negara. Sama ada mereka adalah produk independen atau agensi, mereka kini telah mencapai gred atas diantara produk negara yang sama. Jembatan boarding hidraulik tetap dalam dipercayai dan disokong oleh kilang pemprosesan makanan. Dengan bertahun-tahun pengalaman dalam menghasilkan dan mengedarkan produk mekanik, jembatan boarding hidraulik tetap tersedia bagi anda untuk memilih. kilang bridge boarding profesional menjamin keselamatan transaksi dan jauh dari profesi yang sama.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

Rekomendasi KualitiMasalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri,MezoturJembatan naik kecil, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan ruang dalam prestasi penyegelan cincin penyegelan, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini, Hanya menggantikannya dengan yang baru.

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Pengurusan ekonomiPeraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

Pad brek yang dilengkapi boleh secara efektif mencegah bergerak jambatan papan semasa muatan dan muatan trak.

Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

MezoturRancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik


SantBoideLlobregatMaklumat produk lain
  • AssabPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakCara mencapai pembuatan berk

    AssabPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakCara mencapai pembuatan berk

  • PapaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKeberkesanan produktiviti

    PapaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKeberkesanan produktiviti

  • PapaPemasangan paksi boarding hidraulikSepuluh akal sehat

    PapaPemasangan paksi boarding hidraulikSepuluh akal sehat

  • HarlemJembatan naik hidraulik tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih pe

    HarlemJembatan naik hidraulik tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih pe

  • HarlemPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos da

    HarlemPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos da

  • HarlemScrew jenis lif rumah tanggaBerpatutan

    HarlemScrew jenis lif rumah tanggaBerpatutan

  • BarentuPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringApa jenis penggunaan

    BarentuPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringApa jenis penggunaan

  • Bar IstanaPembuat harga trak angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penye

    Bar IstanaPembuat harga trak angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penye

  • segera:Peringatan: Maklumat MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya memberi anda MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya oleh syarikat kami, perkhidmatan MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya. MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MezoturJembatan boarding mudahApa pasarannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!