MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan?

  • masa pelepasan:2024-05-13 12:01:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:587
  • Penerangan pantas:

    Mezotur, gantikannyaPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan

Kandungan artikel
gantikannya

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

MezoturIa mempunyai fungsi berjalan automatik dan boleh berjalan dengan cepat dan perlahan dalam keadaan kerja yang berbeza. Hanya satu orang di udara boleh beroperasi mesin untuk terus-menerus menyelesaikan gerakan seperti ke atas dan ke bawah, ke hadapan, ke belakang, dan pusing. Apabila mesin dalam keadaan berhenti, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan pada cerun darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi sangat luas secara efektif melindungi tanah pengguna sementara meningkatkan ketekan rem. Pembuat lif profesional dan produk istimewa lainnya tanda lama, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

HachinohePenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan?



Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan,MezoturPlatform angkat gerak garpu gunting, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui,MezoturPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Pengurusan industriPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan?



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

kaedah rata-rataKerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu,MezoturPlatform angkat lengan kurva, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Jangan gunakan dalam keadaan cuaca yang tidak baik seperti hujan salji, petir, elektrik atau angin; Aras .

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

MezoturMenggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully it will be more beneficial for the service life of the elevator.


SantBoideLlobregatMaklumat produk lain
  • AssabPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakCara mencapai pembuatan berk

    AssabPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakCara mencapai pembuatan berk

  • PapaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKeberkesanan produktiviti

    PapaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKeberkesanan produktiviti

  • PapaPemasangan paksi boarding hidraulikSepuluh akal sehat

    PapaPemasangan paksi boarding hidraulikSepuluh akal sehat

  • HarlemJembatan naik hidraulik tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih pe

    HarlemJembatan naik hidraulik tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih pe

  • HarlemPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos da

    HarlemPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos da

  • HarlemScrew jenis lif rumah tanggaBerpatutan

    HarlemScrew jenis lif rumah tanggaBerpatutan

  • BarentuPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringApa jenis penggunaan

    BarentuPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringApa jenis penggunaan

  • Bar IstanaPembuat harga trak angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penye

    Bar IstanaPembuat harga trak angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penye

  • segera:Peringatan: Maklumat MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan? memberi anda MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan? oleh syarikat kami, perkhidmatan MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan?. MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MezoturPlatform penangkapan trekAdakah terdapat keperluan untuk arah pengembangan perusahaan?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!